Zakres usług

Chłopiec1

Stomatologia zachowawcza zajmuje się ona przede wszystkim leczeniem próchnicy, która jest chorobą zakaźną. Może zostać zahamowana jedynie poprzez dbałość o utrzymanie higieny i interwencję lekarza dentysty kiedy ubytek się pojawi.
Naszym celem jest jak najdłuższe zachowanie własnych zębów do późnej starości. Stomatolog usuwa chorobowo zmienione tkanki zęba i następnie odbudowuje je materiałem zastępczym jakim jest najczęściej wypełnienie kompozytowe (światło utwardzalne), z zachowaniem zasad estetyki tak, aby ząb po leczeniu wyglądał jak najbardziej naturalnie

STOMATOLOGIA DZIECIĘCA:

Wiemy, że nasi mali pacjenci wymagają szczególnego traktowania, dlatego każdemu dziecku staramy się poświęcić jak najwięcej uwagi i cierpliwości. Zapraszamy na darmowe wizyty adaptacyjne, na których Państwa dziecko zapozna się i oswoi z wyglądem gabinetu oraz jego wyposażeniem tak, aby kolejne wizyty przebiegały bez stresu i strachu. Dziecko może samo wybrać kolor wypełnienia. W naszych gabinetach przyjmują lekarze, którzy potrafią łatwo nawiązać kontakt z dziećmi, lubią
pracę z nimi i potrafią zdobyć zaufanie malucha.
Dla każdego dzielnego malucha mamy mały prezent:)

CHIRURGIA:

Chirurgia to nie tylko ekstrakcja chorych zębów, ale także zabiegi, które mają na celu jak najdłuższe zachowanie zęba . Zawsze staramy się przeprowadzać te zabiegi szybko i bezboleśnie, używając najlepszych znieczuleń i doskonale dobranych narzędzi, tak, aby zabieg był jak najmniej traumatyczny dla pacjenta.

Przeprowadzamy zabiegi chirurgiczne:

• ekstrakcja prosta
  • ekstrakcja skomplikowana
  • chirurgiczne usunięcie zębów mądrości
  • chirurgiczne usunięcie zębów zatrzymanych,
  • odsłonięcie zębów zatrzymanych do leczeniem ortodontycznego
  • resekcje wierzchołków korzeni,
  • usunięcie torbieli kości szczęk
  • plastyka połączenia ustno-zatokowego,
  • wycięcie zmian błony śluzowej j. ustnej z do badania histopatologicznego
  • plastyka wędzidełka wargi i języka
  • nacięcie ropnia
  • leczenie implantologiczne
  • sterowana regeneracja kości

WYBIELANIE:

W NASZEJ PRZYCHODNI STOSUJEMY DWIE METODY WYBIELANIA:

• Gabinetowe  przeprowadzane przez lekarza zabieg wykonywany przy użyciu żelu o wysokim stężeniu, trwające ok. 1 godziny. Natychmiastowy efekt.
  • Nakładkowe przy pomocy nakładek wykonanych przez lekarza, które następnie wypełnia się żelem wybielającym o mniejszym stężeniu stosując w domu w nocy lub w dzień od 10 do 14 dni. Pacjent w tym czasie jest również pod kontrolą lekarza.

LECZENIE KANAŁOWE:

Leczenie kanałowe ma na celu zachowanie zęba wraz z jego korzeniem aby mógł on nadal pełnić swoje funkcje, bez konieczności usuwania go. Dzisiejszy stan wiedzy i nowoczesny sprzęt pozwalają wyleczyć prawie każdy ząb.  leczenie jest koniecznością wtedy gdy  miazga zęba ulegnie nieodwracalnemu zapaleniu (najczęstszą przyczyną są bakterie które z ubytku próchnicowego przedostają się do komory zęba), ulegnie martwicy, kiedy ząb ulegnie urazowi lub występują zmiany w okolicznych
tkankach. Charakterystycznym objawem zapalenia jest ból ( nie występuje on w każdym przypadku) silny i ciągły.

PROTETYKA

• Korony i mosty (metal licowany porcelaną)
  • Mosty kompozytowe na włóknach
  • Protezy (szkieletowe i osiadające)

PROFILAKTYKA:

• Skaling - Usuwanie kamienia nazębnego
  • Lakowanie
  • Lakierowanie

Uśmiech jest wizytówką każdego człowieka. Niekiedy jednak codzienne wydatki uniemożliwiają nam inwestycję w białe i zdrowe zęby. Wówczas idealnym rozwiązaniem jest możliwość rozłożenia płatności za usługi stomatologiczne na RATY.

W naszej Przychodni uruchomiliśmy PŁATNOŚCI RATALNE. Serdecznie zapraszamy